~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Sunday, February 7, 2010

~Dah lama aku x update..skrg aku update laaa!!~


Dah lama sungguh aku x update blog aku ni..ok laaa makkkk aku update laaa..korang nk tau ke..aku dh x keje dah..haaa gelak leee..aku suke..haha..nk tau sbb ape aku x keje..kesian Aiman aku nak sekolah xde spe ngantornyeeee..xde tnsport..aku lak pepagi subuh dh bgun gi keje..laki aku pun pepagi buta dah ilang gi keje..jadi spe le yg nk nganto..untuk tidak memeningkan kepala aku yg dh sedia pening ni..baik aku benti..lgpun aku ade income lain gak dgn buat kek ni..sblum ni pun keje aku ni gak kan smbil2 meroyan kt umah ni..hahaha..jadi suamiku pun kata.."ikut suka mama laaa.." itu je le mampu dia ckp..xpe papa..skrg pun aku dh buat kelas cupcakes kat sini..Alhamdulillah ade gak le yg datang belajor..sonok aku sbb ade gak yg berminat..mcm2 laa aku dh buat sume demi utk tambah pendapatan..kdg2 tu pening gak memikior..ini nak buat itu nak buat..peduli apa aku..aku yg buat bukan kome..hahaha..apa2 pun aku mnta doa kalian semua yer smoga aku tetap iman..sabor byk2..heheh..

3 comments:

el said...

hahahahaha gelak kan diaaaaaaaa
bgslah ko dah benti..aku pun sng ati..sbb ko leh tumpukan biz ko tu dan at same time ko leh jaga anak2 ko yg cerdik pandai tu..
psl bizz tu ko pelan2 la lm2 mnlah tau ada rezeki ko leh bkk kedai pulak kan..aku disni sbg kawan hyalah dpt mendoakan yg terbaik tuk ko ok..oraitttt

Fiza Nordin said...

bio le orang nak gelak...asalkan ko tau ape yg ko buat...

moga sukses dgn kelas baking...homemade biz ni pun boleh tolong menambah pendapatan juga...

fazilzura said...

KAHHH Golak lg.. aku dh agak dh ko dh bnati kejo..
aku rs dr ko keje baik ko lepak kat rest ko tu .. lg fleksible.

ko dok umh pun income tetap masuk beb , sume tu rezeki anak2.. xyah risau ler.. beter jaga anak