~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Saturday, December 27, 2008

Pinky Cuppies



Ni order terbaru..Customer tetap aku yg skrg dh jadi kawan..Thanks a lot to Mizan yg slalu repeat order..Wedding Cuppies ni diorder untuk perkahwinan cousinnye di Sg Petani..Al-kisah masa nak kuar hantar cuppies ni..aku dah masukkan barang2 dalam bonet keta..Mizi lak nak tutup bonet sambil borak2 dgn jiran sebelah..lps tu tanya aku "ma dah abis letak semua"..aku jawab dah terus dia tutup..tup tup dia jerit.."alaaa kunci keta dlm bonet!!"..aduhhhh..aku rs mcm nk menjerit pn ada tp aku tahan aje..just ngeluh..Jam dh pukul 10am..janji dgn mizan nk dtg pukul 10.30am..auhai..aku dh cuak..barang2 dh dlm bonet..satu hal lak, tmpt tarik bonet kat depan lak rosak, tpaksa guna kunci keta..kunci lak t'tggal dlm bonet..aiyayyyy..lps tu mizi bersusah payah buka sit blkg..nasib leh buka sit klu x..mati kutu aku sbb order org dh lambat..Alhamdulillah dgn kesabaran & tanpa leteran aku hehe, mizi dpt gak ambik kunci keta..berpeluh2 dia..Nasib smpi kenduri org x ramai lagi & dh boleh setting cuppies..
seronok bila semua suka tgk cuppies tu..
Anyway Alhamdulliah atas apa yang terjadi & apa yg aku dapat..
semoga Allah memberkati rezeki yg aku & family perolehi..

0 comments: