~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Monday, February 16, 2009

>>Tag Dari Mak Ayam Kak Za<<

::Rules::
Go to your photos folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.
Go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog and description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Aku dapat tag ni dari Kak Za..rakan sosialan aku..hahaha..sebenornyeee aku x faham mcmne le nk jwb tag ni..tapi setelah otak ku di asah betul2 baru le aku fhm..mekasih Kak za kerana menyusahkan aku..hahaha..tapi aku suka..hahaha..

Jadi inilaaa pic ke-6 dari folder yang ke-6 dlm folder Pic aku..nasib le x kene pic yg x senonoh kak za oiiii..kalau tak cmne le aku nk letak..nak bagi ulasan apatah lagi..hahahaha..jadi nasib tersangkut kat pic susukan airel pakai botol je..kalau susukan airel pakai t*t*k..jenuh gak aku nk cover..hehehe..k..apa yg leh aku cite masa ni aku tengah susukan Airel dlm train utk ke KLIA..aku & family nak gi holiday kat Jakarta/Bandung..ms ni airel lum pandai jalan lagi..jadi aku le jadi mak kangaroo..
hehe..yg kat sebelah aku tu aku tak kenal sape..
sbb aku x tanye nama dia..kalau aku tau nk kene tag ni
aku dah lama tanya dia..hehe..so itu je leee..


Aku tak tau nk tag sape dah sebab aku rasa mak-mak ayam sume dh dapat..
jadi..i folllooowwww..

1 comments:

MUMMY ILA said...

buk her mau ke bandung dong. akoo jugak mau ke sana dong. hahaha