~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Tuesday, March 10, 2009

Gado-Gado..bukan cari gadoh yer..


Ini dia Gado-Gado..resepi ni namanyee mmg camtu..macam rojak le tapi ade mee..ntah le asal mana le resepi ni tp aku rasa dari indonesia..tapi makann ni mmg polpular kat kampung aku Labuan..makanan ni terdiri daripada sayur2an timun, sengkuang, taugeh, telur..lepas tu pakai mee kuning & letak le tauhu goreng, cucur udang..kuahnyee lak kuah kacang..memang sedap le..ini 1st try aku buat ni..mak aku kata kuah nyee kene cair lagi tapi rasa dah ok..habisss di balun oleh familyku..

2 comments:

elly @ suely said...

gado2 yer... aku besa makan bile balik tg malim umah mertua aku... bukan mertua aku yg buat tapi kami beli kat tg malim, memg sedappp...kdg2 mintak gado2 aym,dia akn cmpur ngan ayam yg diracik... sedap woooo....

A.I said...

dapnye kuah kacang...huhuhu..nk masak takleh sbb takde blender! huh!