~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Monday, March 23, 2009

>>Harapkan pagar, anak robohkan pagar..hehehe<<.



Inilaaa jadinyee bile anak2 tidak diberi perhatian yang secukupnyaaa dek kerana omak nyooo dok ngadap tenet...bukan ber'tenet' tapi Internet..hehehe..dok aku sibuk berborak dgn kawan2 mak ayam aku..tetiba.."Drappppppppp..graccckkkkkk.."..dalam hati ini telah terdetik..ni mesti pagar utk hadang tangga aku tercabut..sekali aku tengok...haaaa kan betul..tercabut dari tempat asalnyeeee..padahal dh ketat dah aku pasang..adehhh...nasib le buleh pasang balik..dgn tidak semena-mena aku terus ambik camera..(sempat lagi tu)..sebagai bukti bukan aku yang robohkan..hehehe..takpe laaa ank2 mama tak marah pun..sbb buleh pasang balik...bukan tangga yang roboh kan???..hehe..kalau tangga yang roboh..mau rumah ni roboh lepas tu..hehe..

5 comments:

nasz said...

ya Allah her, aktif sungguh budak2 tu. ape la yg dorg buat spai jg mcm tu...

♥ Eda ♥ said...

hahahahaha....ganazzzz gile anak2 ayam ko....tu la dier anak jantan..mmg ranap...barang2..kahhhhhh

Tinie said...

harapkan pagar..pagar tak mau diharap..hahahaha..lawakla.. ;)ganazzz sungguh anak2 mu

Mama Herda said...

hahahaha..aku shj yang memahaminyeeee...

Rafizah Nordin said...

her, aku juga memahaminya sbb anak2 aku pun lebih kurang mcm anak2 ko gak....
skrg ni dah tambah 1 tentera lagi si mierza. adeh 3 lawan 1, mati kering aku!