~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Saturday, March 7, 2009

Kene tag lagi..dari Zie Brunei & K.za..

Rules of the tag:
1)Make a list of what u want o your birthday
2)The list should be 10 numbers
3)Post the image of this award to your posting
4)Give it to 10 friend of yours

Tag ni aku dapat dari ZIE BRUNEI & KAK ZA..adeh..keinginan napsu ni yang payah nak jawab ni..adeh..sbb kang bila teringin jawapannye ade dua aje..yang pertama harap2 dapat..yang ke-2, mampus x layan...hahahaha..xpe leeee..list aje le yg teringin tu..teringat lagu Shima lak "Teringin".."adakala ku rasa teringinnnnn..melewati hati ku yang dingin.." aku pun x fhm ape le maksud lirik tu..haaa ni laaa listnyeee yer..teringin aje..

I wish..or I want!!!..

1) Semoga aku & family sentiasa sihat..dimurahkan rezeki..diberkati oleh Allah s.w.t
2) Jadi mama yang happy go lucky..awet muda hehehe..bukan di awetkan..kahhh..
3) Semoga anak-anak jadi anak yang soleh, menyenangkan hati mama & papa, jadi bijak & pandai..
4) Diteguhkan lagi iman & sabar menghadapi dugaan yang datang..
5) Semoga perancangan untuk aku berniaga akan diberkati..
6) Nak jadi lebih konfiden terhadap diri sendiri..
7) Kawan-kawan dan keluarga sentiasa berada dalam keadaan yang bahagia..
8) Dapat rehat gi holiday kat oversea same hubby tercinta & upin ipin aku..hehe..
9) Nak UMRAH!!!!
10) Nak UMRAH!!!!

0 comments: