~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Thursday, March 26, 2009

>>Main Sama-Sama yer nakkk<<



Bile xde keje nk buat dah..aku pun benarkan le anak aku main mainan2 diorg yg satu bakul ni haaaa..bg le can..drpd diorg dok menjerit2..nangis..jadi bile bg mainan senyap le sikit..sebnornye mainan diorg ni byk..tp yg kecik2 haa..dh jahanam..jd aku dh buat clearance..so senang le nak main..kesian pulak playroom ni haa panas sbb langsir roboh x repai2 lagi..hjung mggu ni kene repair lee..mizi cotiii..

4 comments:

el said...

byknye toys anak2 ko her..kalo dapat kat danish ni sure dia cmpak luar rumah..or abis dia jahanam toys tu...HEHEHE

ai said...

anak2 aku pon sama gak..longgokkan menan, biar terbalik kau dlm bilik tu! ;P

saveme_zero said...

byknya menan...klu ada alya ni..sure berebut..hahaha

*HeRdA* said...

L>> same le ank ku L..dh aku buang dah separuh..jahanam sume nyee..

K.ai>> sennag dlm bilik je k.ai..klu kt luar mau satu rumah berterabur..

K.sue>>meh meh bw alya umah aku meh aku jaga..sure dia x nak balik nyee..heheh..