~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Tuesday, May 5, 2009

>>Sport Day MALAKOFF (Sunway Lagoon)<<


Enterance Malakoff Park..sgt happening!!

Breakfast Nasi Lemak Ayam Goreng Berempah..perhhhh...





Adults Tele Match

Cuba cari mana anak2 aku & mizi..nak tau kat ne..kat hujungggggg..hehehe..tengok leee ramai kan..sume ni..group company ni..ni baru kat air..kat darat lum kira lagi..

Anak kawan mizi..sgt chomel kan?? nak baby lahhhh..hehehe..



Bila A&A dapat makan aiskrim..itu tandanyaaa..x leh share!! hahaha..

Water Park

Day Two
2hb Mei 2009, Pagi/Thari
Sabtu

Sunway Lagoon


Ini lak aktiviti hari ke-2..berjimba2 di Sunway Lagoon lak..macam2 aktiviti ade..best sgt sebab dapat masuk semua park dlm Sunway Lagoon..hehe..Water Park, Dry Park, Safari..& buleh main semua yang ade dlm tu..fuhhh sgt penat & happy..tapi aku x dpt nak mandi sbb kaki aku injured..nak jalan pun payah..tapi gagahkan gak..seronok tgk ramai2 berkumpul main tele-match even tak kenal each other..tahun depan buat kat mana lak erk..hehe..


Aiman dgn poney..aku pelik Aiman aku ni..kalau main2 permainan dlm sunway tu dia amat takut..tapi kalau dengan binatang kat safari park tu..dia tak takut langsung..hahaha..

Kat Safari Park..inilaaa binatang kegemaran anak2 aku..ikannnnn..


Airel & Papa naik dinasour terbang..aiman x nak naik sbb takut..

Kat Dry Park

Jambatan Gantung yang aku dh serik naik sebab sangat penat jauh berjalan dan aku gayat..hahaha..

Aku dah lupa ape nama benda alah aku naik ni..tp best le..sebab melompat2..

Lunch Nasi Beriani..sgt banyak & sedap..dan kekenyangan..

Muka Aiman dapat belon yg terlepas ikatan dr pokok..hahaha..

2 comments:

ai said...

SONOKNYE WEIII!!!! MUSTI HAPPENING... :)

saveme_zero said...

sonoknya...aku pun nak bawa alya mandi lgi.