~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Thursday, August 20, 2009

>>Talam Lapis..Bagi Perabis...<




Sebenornyee tgh boring..lps tu kebetulan aku dh beli bahan2 nak niaga kuih talam utk puasa kang..aku apa lagi..buat le setalam..sj le nk mkn2..kali ni buat Talam Lapis lak..haha..tp biasenyeee kome nengok ateee nyee warna putih merah kan..ini teman buat warna ikut suke ati teman..dh tggal separuh dh teman bedal..dah slogannyee "talam lapis bagi perabis"..amacam lawo ke idak..ewahhh...


10 comments:

Bibu said...

aku soka mkn kue nih..kalo ko rajin kan..ko campo ngan kacang merah blend perghhhh lagi sedap mak aku terer buat (tak macam anak de hehehe)

alyyani said...

lawa sgt talam lapis ko sampai sayang nak makan. bestla kalau pandai masak ni kan. aku ni, tah bila la nak terror masak nye. masak pun tak bape rajin. heheh..

*MaMa HeRdA* said...

bibu>> warhhh resepi baru...ok aku try k.wij..

alyyani>> mekasih..aku sbb boring le ni..rajin terlebih susah gak ni..hahaha..

miemiey said...

erm bestnye kuih ni...bg laa resepi kak..saya buata syik tak jadik jer..huhu...

miemiey said...

meh jenguk blog saya amik kad yer

kak ina kl said...

salam herda..memang lawa kueh lapis kamu ni..

semuga semua beransur sembuh...tentu kamu penat kan...sabar ajelah..

selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak..jemputlah datang kat umah akak ambil kad cyber ye..

ai said...

Bila la aku nk pandai buat kueh mueh ni...haihhh

az1ra said...

cantiknya kuih tu...Mak saya pun suka tukar warna..dia akan buat warna kuning dengan coklat..cantik gak..Mak saya kata meniaga ni benda pertama kuih tu kena menarik..sbb dari mata turun ke hati yer tak??

el said...

mmg cantek kuih lapis ko ni her
mmg cam ada je dlm molot aku ni
upsss tgh pose da
adoiii sedapnyerrr

mummy airell said...

her..bestnyer aku tengok kuih lapis ko ni.dahla peberet aku ni.ko tempekla resepi skali her oii.leh gak aku blajar2 buat.al maklumlah..aku ni kan 'xpert' sangat bab2 masak ni.huhuuhuhuhu