~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Thursday, August 20, 2009

>>Tudung Baru..Dompet Baru..Gedik Sungguh..<<



Sebnornyeee aku dh lama cari tudung style2 cm gini..lps tu Mummy bg le satu blog..punye le aku terkejut..dia dh buka e-kedai jual tudung..tudung yg aku cri selama ni..hehe..dh order dh pun x sampai je lagi..tp disebabkn aku tak sabor aku gi le cari kat pekan umah aku ni..aleh2 jumpa le sehelai..itu pun aku selongkar2..hahaha..sbb aku nk tgk le sesuweiii ke aku pakai tudung cenggini...hehehe..tak sabornyeee nk tunggu tudung dari Mummy..haaaa lps tu hadiah yang di tunggu-tunggu ms aku dapat 3rd prize gambor romantik tu...ni laaa dieeee..Dompet Anna Sui..ewahhhh..mmg hajat di hati nk tuko dompet..Alhamdulillah dpt dompet freeeeeeeee..Mekasih MAMA TISYA!!! Muahhhhh...





6 comments:

alyyani said...

bekenan la dgn dompet anna sui. cantik2 belaka. tgk yg gie dapat pun cantik gak..

Dayah said...

muka hang mmg sesuai dgn tudung camtu..nak pulak kaler pelangi..macam aikem paddlepop..hihih

*MaMa HeRdA* said...

alyyani>> hehehe..alhamdulillah alyyani..

dayah>> wij..ko jgn kang kene jilat aku...hahaha

ai said...

VAVAVA....sume BARU oooo! cantekkkkkk :)

el said...

semua cantek
wallet
tudung
model tudung n wallet tu
hehehehe

mama tisya said...

udah smp ye..lega riso kot2 tk smp cz tkde inform dr herda...harap suka ngan adiah itu..wah cantik tudung br