~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Thursday, August 13, 2009

>>Ular..kepala..Orang<<


Aku tak tau nak komen ape..macam2 hal le zaman sekarang ni..adehhhh..Pic ni di ambil di Indonesia..aku dpt email dr makcik aku psl pic ni..


7 comments:

fazilzura said...

kalau kat indon ke jawa ke benda2 tu mmg melambak2 .. cz diorg amal kan cm ilmu2 hitam ..

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

eih...
takut

~sall said...

orang mengandung di larang sama sekali, jgn tengok....

el said...

a'uzubillah
ishhhhh tu sure jelmaan syaitonnnn

FaizAmYAirieL said...

bende ni kan penah ade dipamerkan kat malaysia..x silap aku mase pameran hantu kat muzium negara..aku pegi mase tu..aku kalau bab2 hantu cite hantu or pameran hantu mmg x leh ketinggalan..ekeke..tp bende ni x hidup pon..die replika kan..x tau btol ke x or diorg buat pakai kayu ke..ehehee

miemiey said...

macam2 sekarang ni kan..mende pelik2...minta2 allah jauhkan dari kita..

miemiey said...

macam2 sekarang ni kan..mende pelik2...minta2 allah jauhkan dari kita..