~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Saturday, September 12, 2009

>>RM 58, 500!!!<<


Haaaa..ni nak cite pasal sampul raya yang aku jual..gilo aku agih2kan sampul ni..bygkan kalau duit betul...mau tak termuntah ko..hahaha..sampai satu tahap aku dh konfius jumlah sampul dgn hasil jualan yang aku dpt..aku siap kira jumlah note sampul sume ade
RM58, 500..gaji dua tahun ni..hahahaha..kalau duit betul...pitam aku...ALHAMDULILLAH demand tinggi..rezeki di bulan ramadhan..aku sgt2 bersyukur..sampai ade org ckp..

"KO NI HER, MACAM2 KO JUAL..KEK LA, KUIH TALAM LA, TAKAFUL PUN IYE, JAMU LAA, BIDADARI DCL LAGI..NI SAMPUL RAYA PUN KO SAPU GAK..KALAU ORANG LEH JUAL DAH LAMA KO JUAL KOT HER..."
hahaha tergelak aku statement tu memerli aku ke encourage aku..
hahaha..cousin aku dok Ausie lak ckp bile tgk sampul2 ni..
"YOU LOOK LIKE A 'DRUG DEALER' MY DEAR COUSIN"
cehhhhh lagi gilerrr..hahaha..
ape-ape pun, aku sangat2 bersyukur atas nikmat ALLAH berikan pada aku dan keluarga..sekurang-kurangnye ade gak tampung belanja..lagi ms raya byk le guna duit..aku asal anak-anak lepas, dpt bantu suami sikit2 jadi laaa..selagi kudrat ade ni..terima kasih atas sokongan dan doa korang..same2 la kita mensyukuri nikmat Allah ini..




hehehehe...nape ada nama Abby Abadi??? sebab dia pun beli sampul ni gak kat aku..ewahhhhh..uppp lakkkk..cak pong..cak pong..




5 comments:

el said...

rezeki melimpah ruah
alhamdulilahhhh
so pas ni g raya umah ko xdelah bg duit gitu2 je eh
tu dah ada smpul..hehehehehe

Gieyana said...

sejibik cam duit betui...jgn ko kasi sampul yg kosong dah ler ya..kekeke

Ummi Nuhlan said...

fuyooo..kalo la duit btui..mau kena rompka..hahahaha..
herda..dah sampai dah barang.. ni order lagi...tq..

Unknown said...

menariknyer sampul angpow nih...
nak minta sample leh... heheheheee... ;)

Unknown said...

lupa lah pulak.. jemput ke blog amik kadraya