~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Friday, October 2, 2009

~Last Day Puasa & Hari Raya..Labuan..Let's talk about food first!!!~


Menu Pagi Raya...Lontong, Rendang, Ketupat, Nasi Impit, Nasi Beriani, Ayam Masak Minang, Acar Timun, Lemang, Ayam Kampung Masak Hitam, Kari Ayam...dll lagiii...fuhhhhh...


Kek Lapis Sarawak..


Variety Kek Lapis Sarawak


Variety Cakes..


Variety Sarawak Roll..


Kek Lapis Sarawak..


Soto Labuan!!! Memang Power!!!!


Variety Kek Hari Raya..


Haaa penuh ko semeja..ni baru sikit ni..ade lagi tapi x cukup balang...hahaha..


Ini last menu buka puasa with famili..aku masak ni.."Ketam Goreng Bercili Serai"..perhhh..ketam fresh hidup lagi masa aku beli..

Haaa ni mak aku masak..ketam rebus kosong aje..perhhh manissss..isi freshhhh..dengan telur ketam lagi...adehhhhh...
Ini dia..open table buka puasa!!!

Alhamdulillah..hari raya lepas turn aku beraya di labuan bah!!!!!! hehehe..so ini diantara pic2 yg menusuk kalbu aku & korang sume..meh mula2 aku nak cite pasal makanan dulu..sudah semestinyeeee leee yg fresh dan mengenyangkan otak & pewot..dan menyembelitkan usus pewot aku gak...hahahaha..


2 comments:

el said...

woiiiiiiiii kau HUKUM aku ngan menu2 yg TERHEBAT MUSIM RYA THN NI...
sggh TERUJA beb menu ni
DARAT ADA..LAUT ADA
mcm2 kek belang2 tu..(kuda belang je xdo sib bek)
kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

mmg hapening giloooossss rye di labuan

A.I said...

PENOH NGAN MAKANANS!!!!!!!!!!!!
meriah gilak!