~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Tuesday, December 23, 2008

Labuan Wedding

Aku & Cousin2 sebelah arwah ayah aku

Abang aku & Airel..

Aku & Sis In Law..

Aku buat kek ni..hehe..


Kawan lama aku..Zalin..


Aku & Cousin2 ku..


11.12.2008..sempena birthday aku..hehe..aku & family fly ke Labuan tempat tumpah darahku..mizi kata "thn ni..hadiah hari jadi gi labuan"..hehe..Adik mak aku yang bongsu kawen, jadi kitaorg satu family ramai2 fly ke labuan..kenduri start pada 12hb Dis (Nikah), 13hb Dis (Berinai) & 14th Dis (kenduri besar)..perhhh punyalaa penat..sbb kenduri kat sana mmg besar dan sebulan sebelum kenduri dh mula sibuk sedia macam2..masak lak sendiri gotong royong satu kampung..sgt seronok..kebetulan lak kali ni aku balik berempat..dah lama aku x balik..semua seronok tengok aku & family balik bawa cucu cicit..hehe..Aiman cicit sulong & Airel cicit ke-2 dlm family sebelah mak aku..meriah le bila tengok telatah anak2 aku yang lasak ni..Untie aku a.k.a adik mak aku ni setahun muda dari aku..jadi dia laa anak yang bongsu kawen..kitaorg memang rapat sejak kecik sbb membesar bersama..bila aje sah akad nikah air mata aku terus mengalir sbb akhirnya dia selamat menjadi hak org lain..seluruh family menangis happy..dah lama x buat kenduri besar..Alhamdulillah semua selamat..kesian aku tengok mak aku kepenatan ya amat menguruskan semua hal..2 bulan sebelum kenduri dia dh ada kat sana urus semua hal..arwah nenek aku dah lama meninggal..mak aku lak anak yang sulong..seronok sangat semua berkumpul kecuali adik lelaki aku x dapat join sbb kat dalam kapal atas laut..kesian dia..anyway..aku amat merindui saat2 macam ni..aku doakan semoga Allah akan kekalkan kebahagiaan ini..amin..

1 comments:

Syafa said...

tahniah buat adik ko her...slamat pengantin baru