~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Tuesday, December 23, 2008

Permata Hati..

Cute tak pic ni..hehehe..inilaa permata hati aku & hubby..penawar segala duka lara..even menjaga anak amat meletihkan, mencabar jiwa & keimanan..tapi aku amat puas melihat sendiri anak aku membesar..wang boleh dicari, anugerah Allah yang tak ternilai ini amat berharga buat aku & mizi..seronok bila tengok mereka mula meniarap, merangkak, bertatih, bercakap di depan mata..aku sgt bersyukur Alhamdulillah diberikan tubuh badan yang sihat untuk menjaga & membesarkan anak2 aku..& juga menjaga rumahtangga aku..aku berdoa agar kehidupan aku & family di berkati oleh Allah S.W.T..
mama doakan semoga anak2 mama menjadi anak2 yang soleh & semoga papa selalu sihat dan dilindungi sentiasa..aminnn..

0 comments: