~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Sunday, January 18, 2009

>>Ikan Siakap Bakar ala Nyonya dan Kailan Goreng Cendawan Telinga Kera<<


Ini dia ikan siakap bakar..jarang tul aku bakar-mebakar ni sebab aku malas dan x suka bakar biase2 aje..mesti ikan tu kene ade kuah2 skali..jadi aku rajin le ms ni..aku bakar le ikan siakap ni dgn resepi yg aku dpt dlm internet..taruk daun limau purut..aduhhh semerbak wangi..perhhh sedap..kekeke..puji diri sendiri..habih uuu..dgn cicah sambal kicap..lps tu masak kailan lak aku goreng campur dgn cendawan telinga kera ni..ntah ape le namenyee tp aku slalu panggil cndawan telinga kera..sbb bntuk dia berkedut2 & hitam & lembut..sedap..so ladies..enjoy viewing..hehe..

3 comments:

ZiE said...

her nyaman eh masakan mu ah.. tais liurku.... aku mau.. :(

Mama Herda said...

adeh mun hampir..mau ku mengaga arah rumah mu dang..hehehe..ani beranang pun nda sampai eh..hehehe..

nasz said...

amboi her, sedap dan menyelerakan je aku tgk ikan ko tu. mmg tak patut tol entry ni ditgk oleh ibu2 bunting mcm aku nih