~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Thursday, January 1, 2009

Sonok Tanam Bunga!!



snap by aiman..

snap by aiman..
snap by aiman again..

my hero..aiman & airel..



Inilah dia muka2 org yang excited lepas tanam bunga..hehehe..seronok sbb 1st time dok bergardening..tapi terpaksa stop sekerat jalan cuz' hujan lak..jadi sesi posing lak lepas tu..Inilaaa dia muka2 yg hepi x tentu pasal..anak aku lak dok sibuk gak nk dok kat beranda luar..adehhh..mizi lak sibuk ber'tenet' konon nak survey rumput carpet lak lps ni..hehehe..anyway "terima kasih pa belikan mama pokok untuk sambut tahun baru"..mizi dh warning awal..
jgn sampai jadi taman negara sudah leeee..

4 comments:

ZiE said...

amboiiiiiiiiiiiii... aksi posingg ye. meriah rumah ko her byk tanaman ...

Nur Syafawati said...

wah!!!her.lepas ni rumah ko jadi taman negara mini!!!whkakaka..tapi bagus gak..ade menda2 hijau kat rumah..sejukkk skit mate tu kan??x gitu??

MUMMY ILA said...

perghhhh....berbakti pada tanah..bagusss.. aku xde tanah..xleh nak berbakti. aku cuma berbakti pada udara jek..hehe

Rafizah Nordin said...

hah samelah kite ila...hahaha
cantik arr umah ko her...tingin aku nak jejakkan kaki ke umah ko tu.