~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Thursday, January 1, 2009

Tahun Baru! Bunga Baru! Azam Baru! huhuhu...

Semai cili padi & cili merah...






010109..Hehehe..hari ni mizi coti..jadi aku pun memujuk nk mnta belikan pokok bunga..hehehe..menjadi pujukan aku..sebab di pn nak cari pokok gak..oleh itu..inilaaa diantara pokok bunga yang baru aku beli..aku beli kat tmpat biasa aku beli..kat kampung kedah..dekat2 sini aje even namenye kampung kedah tapi doknye kat perak..hehehe..memang byk jual pokok, pasu..bukan tu je..periuk tanah tu pun ade..mcm2 laaa..jadi aku pun memborong le 7 pasu, 5 pokok, 5 kaktus & yang lain2 sikit..hehehe..inilaaa hobi terbaru aku skrg..ber'gardening'..

2 comments:

MUMMY ILA said...

selamat menjadi gardener yg marveles..

Eda said...

nanti aku nak tgk perkembangan kaktus n tanaman ko yg lain..mampus ke idup..wakakakaka