~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Tuesday, February 17, 2009

>>Ape ke jadahnyeeee????!!!!<<



Aku beli le KOSMO pagi td..punyeleee aku sgt terkojut beruk gaban..adehhh mcm2 hal le skrg ni..sungguh pelik..klu nk buat keje tu..buat le syok sendiri toksah nk kongsi2 dgn org..adehhhh...baceleee yeeee...

KUALA LUMPUR - Akibat kemaruk seks, sepasang kekasih sanggup menjadikan sebuah bilik X-ray yang dipercayai terletak di sebuah hospital di ibu negara sebagai tempat untuk memuaskan nafsu.

Lebih mengejutkan semua aksi lucah dan 'lakonan asmara' mereka turut dirakam menggunakan kamera video kononnya sebagai kenangan cinta mereka.

Bagaimanapun, rakaman tersebut kini tersebar dan menjadi tatapan umum bukan sahaja menerusi Internet malah dimuat turun ke telefon bimbit.

Sebanyak tujuh siri rakaman klip video lucah tersebut telah disebarkan dan semuanya dilakukan oleh individu yang sama.

Dalam video selama enam minit itu, turut kelihatan wanita tersebut lengkap berpakaian baju kebaya dan bertudung sempat beraksi manja sebelum melucutkan kain yang dipakainya.

Tidak lama selepas itu muncul seorang lelaki berbadan gempal dengan baju berwarna merah hati dan berseluar hitam mula melakukan hubungan seks dengan wanita terbabit.

Lebih mengejutkan selepas lakonan 'panas' tersebut berakhir, wanita itu sengaja memegang sekeping filem X-ray menunjukkan rakaman itu dibuat di dalam sebuah bilik X-ray.

9 comments:

elly said...

aku pon bc her..... memalukan sungguh! bertudung lak tu! huhhh!

Nur Syafawati said...

WHAT THE HELL!?!!?!ASTARAFIRULLAHALAZIM...DLM BILIK X TRAY PUN BOLEH????BODOH GILE DORANG NI..ISH2...X TAU NAK CKP APE LA..KADANG2 DORANG NI BERTUDUNG LITUP JE..TAPI OTAK LETAK KAT LOBANG BONTOT...ISH2..SENDIRI CARI PADAH..TANGGUNG LA MALU SEUMUR HIDUP..HUHUH

Rafizah Nordin said...

astaghafirullah'alazim...ke manalah diletakkan rase malu tu?bertudung litup bagai tapi buat bende tak senonoh.sungguhpun bercinta & berkasih sayang sgt takkanlah aksi rahsia tu nak dijadikan tatapan umum.apela punye manusia...(sambil geleng kapla)

ai said...

Giler la wei!!! padan muka dah malu le sume org tengok video tu! dah tentu2 keje si jantan tu. musti tunjuk ngan geng2 dia. abis tersebar!!! bangang!!!

Bibu said...

ni ok lagi dlm bilik..jgn dlm toilet udah le ..mmg tade otak!!spesis manusia cam ni..

Mama Herda said...

adoiyai..nk buat sgt2 tu toksah le nk rakam2..rakam dlm otak udah leeee..bodoh tul...

MUMMY ILA said...

makoiiiiii cekcinye

saveme_zero said...

BENGONGGG!!

Eda said...

weh geli aku werh...dah la bygn mamat tu tak bleh blah mukeee...muahahaha... gatal pepet tul la minah ni...nak rakam2 laks..