~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Thursday, March 26, 2009

>>Mama dah abisss..burpppp..<<

Airel aku yang dah kekenyangan..tengok mickey sambil minum susu lagi..hehe..






Muka kenyang..

Ni diaaaa anak aku Aiman makan..sebenornyeee bukan satu pinggan ni aje..tapi satu mangkuk besar tu haaa..tapi dia suka makan ambik sikit2 masuk dlm pinggan lepas tu baru dia hirup supnyee sampai abis..Alhamdulillah le..anak2 aku ni makan selera..maybe sebab masa aku ngandungkan diorang aku ni suka makan aje..jadi dah biase dari dlm perut kot..hehehe..Airel dah surrender awal2 lepas tu minum susu lak sebotol..Aiman aku ni pun bukan setakat ini aje..lepas makan dia minta lagi susu sebotol..yang best tu bile dia gi basuh tangan kat tandas dengar dari luar sendawa kuat dia..kenyang le tuuu..Aku selalu kata kat Aiman, "Aiman nak sekolah tak..kalau nak sekolah habiskan makan, nanti cikgu marah"..hehe..cikgunyeee tu aku..hahahah..

8 comments:

el said...

wakakakaka...selera betul aiman..sedap tol omak ekau msk..tu ko makan pe aiman..cam megi jek..kahhhhhhh...

Nur Syafawati said...

kahhhhhhh..ni aku nak gelak ni...elly..aku baru tau ape yg si aiman tu mkn!!ku fikirkan sup vono ke..sup ayam ke..rupenyer MEGGI!!!mmg rajin mama aiman ni...tapi aku tau "AIMAN X KISAH!!"kahhhhhhhhhhh

nasz said...

wakakaka, tu la pasal, aku tgk mcm meggi je. tgk2 si suel dah tegur...

*HeRdA* said...

hahahahah..aku malu nk letak entry..sbnornyeee anak aku ni suke mkn maggi ayam..tapi aku x le masak hari2..yer leee..asal kenyang hahaha..

Tinie said...

sedap giler kut sampai menjilat pinggan..kahhh...:D

*HeRdA* said...

tinie>> mee maggi sedap di mkn cepat di masak hahaha..

danirma said...

wakakaka...aku br nak nanya meggi ke tu....tp takot nasi&kuah sop..sbb mak dia ckp sop...haha mmg tepat jangkaan ku..

*HeRdA* said...

k.ir, ckp slow2 k.ir..hahahaha..org dgr nti haha..