~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Thursday, April 23, 2009

>>Ape ade kat Wallpaper<<

Tag Wallpaper oleh Eda..

1)Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang..jgn tipu2 ek..

Tag Dari Eda 'Model'..kahhhhh..x leh blah le..hehehe..mekasih yer eda tag aku..haa inilee ape yg ade di wallpaper desktop ku..nape ko gelak..ini realiti tau..walaupun ku berjiwa ganas..haha..

2)Bagitau kenapa anda suka wallpaper anda..

Aku suka sbb ni Ayatul Mahabbah, doa supaya dikasihi dan di sayangi oleh suami/isteri, anak, keluarga, saudara, jiran2, orang bawahan dan seumpanya..so tiap kali aku buka desktop aku aje..aku baca le..hehehe..

3)Tag 10 orang
mak
abah
abang
adik
kakak
nenek
atuk
aiman
airel
...
...
...Mizi...

hahahahahaha

(sebab sume dah kene tag kan..)



4 comments:

♥ Eda ♥ said...

insap aku werh... rasa mcm nak gak buat wallpaper cemnih..

MUMMY ILA said...

huh..bagusla ko.

aku harap list tag ko akan berusaha buat tag ni dgn meminjam pc jiran2. hehe

Nur Syafawati said...

org2 yg ko tag tu aku rase dorang x minat la ngan tag ni kan..hehehe..baik dorang wat menda lain dari layan tag ko..hehehe

alyyani said...

uik, mak abah pun ade blog gak ke? ;)