~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Monday, April 6, 2009

>>Kawen Alyn<<








Ni masa kenduri alyyn a.k.a Mak Ayam yang baru di kendarakan hahaha..sgt best sbb ms tu dia dgt cantek..baju cantek..pelamin cantek..kek pun cantek..ahakssssssssss...hahaha..lps tu jumpa dgn geng2 mak ayam lain..adeh..haru biru..bygkan siap DJ buat "Dipersilan rakan rakan dari M.Dot.Com naik kepentas untuk mengambil gambar.." hahaha..ambik ko beratur haaa naik ke pentas..siap banyak kameraman yg tangkap gambor kitaorg lagi..haha..punye leee glamer..haha..pic ni aku ambik dari Zura..pic dari aku xde lagi sbb kamera mak aku pinjam smpi le mggu depan baru dapat..hehe..saksikanlahhhh..

10 comments:

Nur Syafawati said...

wah...sonok nyer gambo beramai2!!!!i like!!!i jeles!!!uwaaaaaaaaaaaa....aik..mane gambo kek ko dari dekat weh!!!ish..x puas tgk kek ko dari jauh..sgt2 cantik kek itu

~~ciklinn~~ said...

wah sonok2 jumpa ramai2 camnie.....kalau aku pun tak lepas peluang ber cengkerama beramai2 camni

♥ Eda ♥ said...

wow tinggi gile kek ko...

*HeRdA* said...

sya>> aku x dan nk snap sya..aku tggu dri photo G je ni..hahaha

ciklinn>> hehehe..xpe ciklinn kang kita lak berjimba2..

eda>> nasib x jatuh..hehe..

FaizAmYAirieL said...

aku jeles jeles...aku x dapat menghadirkan diri n naik pelamin dgn kowang..ekekekee...mesti sedap kowang mkn nasi minyakkan? terlior aku di sini..huhuuh

ai said...

dengkinya aku!!!!!!!!!!!! :(

tp kau mmg best la Her! HEBAT!

*HeRdA* said...

paeh>> mcm kenduri mak2 ayam M.com ko tau hahaha..

k.ai>>tq k.ai..xpe kang aku kawen aku jmput ko..hahahahaha..

ctm-cak'on said...

x dek baki2 kek ke kak her!? hehehe...

*HeRdA* said...

ctm(yam)>> alaaa siannyee yam..xde le yam..sume kat penganten..hehehe..

fazilzura said...

Ambik ler her, aku halal kan..

* tp aku tetap ngidam kek panten dak lyn tu uhuhuh