~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Thursday, April 9, 2009

>>Kene Tag dengan Jue<<

Mekasih jue tag aku..sebenornyeee bile aku tengok Tag ni aku jadi lagi sayuuuuu sbb aku baru anto anak aku ke Taska..mklumlee sejak aku anta diorang kan..aku jadi sayuuu aje..lagi2 bile dapat tag ko ni..suh letak pic anak time lahir lagi aku sayu..saat aku tulis entry ni pun aku bertambah sayu sambil megalir air mata..tapi takpe tugasan telah diberi tetap dijalankan dengan jayanyeee..hehehe..memandangkan anak aku ade dua..aku jawab dua le yer..hahaha..inilah tugasannyeee..

Tugasan :

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.

2) Letakkan butir ini :

Nama penuh :
Nama Panggilan :
Jantina :
Tarikh Lahir :
Tenmpat Lahir :
Berat Lahir :
Cara Kelahiran :

3) last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nnt... dan KENAPA..?

senang kan....??

Yang Pertama:-

Nama penuh : Aiman Hakimi Bin Tarmizi
Nama Panggilan : Abang/ Aiman/ Kimi
Jantina :
Lelaki
Tarikh Lahir :
15hb September 2005
Tempat Lahir :
HUKM K.Lumpur
Berat Lahir :
3.47kg
Cara Kelahiran :
Normal (Vacuum)


Yang keduaaaa:-
Sori jue gambar airel masa lahir takde..sume dalam phone..huhu..ni pic masa dia 4 bulan..
Nama penuh : Airel Iskandar Bin Tarmizi
Nama Panggilan : Adik/Airel/ Abg Is (hehehe)
Jantina :
Lelaki
Tarikh Lahir :
01hb Julai 2007
Tempat Lahir :
Pusat Bersalin Muslimah, Permatang Pauh, P.Pinang.
Berat Lahir :
2.50kg
Cara Kelahiran :
Normal

Harapan mama:-
Mama harap anak2 mama jadi anak2 yang soleh..sentiasa ingat pada Allah..dan sentiasa hormat pada orang yang lebih tua..mama pernah tanya Abg Aiman nak jadi ape..Abang Aiman jawab "mama, abg nak bawa aeroplane"..hehe mama gelak..lepas tu bila naik keretapi..abg aiman cakap "mama tak jadi bawa aeroplane le..nk bawa ketapi laa..adik, adik nk jadi apa adik?".."adik tak tau apa lagi tapi dia slalu main kereta".."ooo.." jawab aiman..mama doakan semoga anak2 mama berjaya, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik..dan yang penting jangan gaduh2 dgn adik bradik yer..mama sayang abg & adik & papa..

3 comments:

sis_nita said...

kekadang bila nengok pic anak2 kita masa baby, teringat lek kanss masa saat2 kita nak lahirkan mereka..

*sweet memories*

*HeRdA* said...

sisinita>> tu le sis..bertambah sayuuu hehe..yg best blh jd bhn ugutan gak lg2 kat papa diorg "Papa, papa jgn jahat..mama tahu papa ligat" hahahahaha...

nasz said...

tenang je tgk muka aiman masa baru lahir