~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Tuesday, May 5, 2009

>>Ketam..Ketam<<


4 Mei..hari jadi mak aku..kebetulan aku bawa mak aku sekali ke umah..so mak aku smbut beday dgn aku & family..xde sambut besar2 pun..just makan kecik kt umah..so aku beli le ketam ni..ade jual kat tepi sungai pekan nibong tebal..banyak2 ketam ni le ketam favret aku..hahaha..sekilo aku beli RM13..aku rasa ade 10 -12 ekor kot..mak aku masak..hehehe..sedap wooo..Ketam Masak Cili..saksikanlahhhh..

12 comments:

~~ciklinn~~ said...

weiii sedappnyer ketamm itu......

huhhuh awat tak bgtau kau dtg sini kocokk oiii..leh aku gi jumpa hang...

ai said...

manisnyaaaaaaaaaaa...sedappnyee...
huhuhu..kau saje je kan??

saveme_zero said...

her..ko mkn ketam ni erkk. seumur hidup aku..tak penah lg mkn ni..

Nur Syafawati said...

aduhhhh..aduhhhhhsss..her...ketam itu fav aku sgt3!!!!waaaaaaaaaaa..x penah try masak ketam lagi..huhuh...kalau mak masak..mesti double2 sedapnyer kan her??

♥ Eda ♥ said...

menggiurkan ketam tu..uiks..sekilo dapat 12 ekor??banyaknyeeee....

el said...

lama x mkn ketam..asal x ajak aku sekali...hepi belated besday auntie..hehehe

kak ina kl said...

salam herda..alahai sedapnya ketam tu..patutlah lama tak update..rupanya dia ke kl..

tentu seronok dan penat bila jejalan jauh-jauh..tak apa..janji happy bersama family..

MUMMY ILA said...

SEDAPNYE KETAMMM...KU SUKA

alyyani said...

mak ai, sedap nye ketam. berselera tgk masakan itu :D

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya ketammmmmmmmmmmm...aku suka ...aku nak jugak..

Areniece said...

alamakkk bikin perut ni berkeroncong je...ketam apa namanya tu...?masak apa tu ye...bagi ler resepi..hubby kita cukup suka makan ketam..bleh la cuba resepi ni...

ayien78 said...

terus ingat kat Fatty Crab....nila ketam kesukaan ku
huwaaaa....tk suka tk suka tk suka...her nyer psl aku kena g mkn ketam mlm ni gak!!!!!