~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Tuesday, August 18, 2009

>>Buang le toksik badan tuuuu..best wooo..<<


>>STICKY MODE<<

Hehehe..nak cite le kan..sambil tu pomot2 le gak kan..yer le..tipu le kalau tak pomot sekali..meh nak cite..pasal toksik badan ni..korang pernah rasa tak perut tu mcm tak selesa aje..berangin aje..nak berak pun susah..badan x sedap..mcm ade je le yg x puas hati bak kata aku.."x puas berak leeeee"..hehehe..haaaa ni aku nk kenalkan satu produk..yang membantu dalam membuang toksik-toksik jahat dlm perut tu..meh tengok gambor ni dulu..

Inilaaa rupe toksik dlm usus perut kita..yang x dapat dihadamkan. Dah tepu kat dinding usus tu haaaaa..

Sebelum aku kenalkan produk ni meh nak cite sikit le..kenapa bahayanyee toksik dalam perut..nak tau??? ia akan memberi kesan kepada kesihatan kita ni..blh menyebabkan obesiti @ kegemukan, kolestrol tinggi, diabetes, asthma, metabolisma rendah, kanser, alzheimer, hepatitis, hipotiroid, artitis reumatoid, alergi, anemia pernisius, buasir dll..aku bukan le nak menakut2kan..tapi dari perut le datangnyeee puncanyaa penyakit..sbb kat situ le makanan yang kita makan di proses
..tak kira le badan korang slim cam model ke..gemuk ke..size S, M, L, XL, XXL, XXXL ke..toksik tetap ade..
Sabda Rasulullah SAW ada mengatakan..


“Sumber dari penyakit adalah perut. Perut adalah gudang penyakit, dan berpuasa itu adalah ubat”. (H.R. Muslim)

Sempena bulan Ramadhan yang mulia nak tiba ni..Alhamdulillah..kita dapat menjaga kesihatan kita..jadi sambil2 tu leh le kita buang toksik dalam perut kita ni..dan produk inilah yang aku gunakan..

INTE-CLEANSE DCL



• Digunakan secara tradisional untuk membersih dan membina usus, melawaskan pembuangan najis, melegakan sembelit, menurunkan berat badan (obesity), stress, metabolisma rendah, penghadaman dan paras hormon rendah.

• Inte-Cleanse berfungsi membersihkan usus dengan mengeluarkan sisa-sisa najis yang tertinggal didalam usus besar walaupun sesaorang itu mampu membuang air besar mengikut kekerapan biasa (sekali / dua kali sehari).

• Pengambilan Inte-Cleanse sebaiknya 2 biji sebelah pagi dan 2 biji sebelah malam. Jangan melebihi 4 kapsul. Digalakkan meminum air kosong sebanyak termampu kerana proses pembersihan memerlukan banyak air.

• Kesannya bermula selepas 7 – 8 jam pengambilan. Akan kerap ke tandas, 3, 4, atau 5 kali dalam masa 24 jam. Jika lebih dari itu bermakna terdapat banyak toksid didalam colon. Jangan bimbang, itu kesan tindakan biasa.

• Pengambilan Inte-Cleanse tidak menyebabkan perut memulas dan tidak terlalu mencirit sehingga tidak sempat ke tandas. Resanya seperti biasa dan lancar.

• Inte-Cleanse mengeluarkan lemak di dalam usus dan dapat membantu menurunkan berat badan. Menurunkan berat badan bukanlah fungsi utama pengambilan Inte-Cleanse.

• Pengambilan Inte-Clanse untuk 5 hari sahaja dan ulang pengambilan, selepas 3 atau 6 bulan sekali.

Bahan Kandungan :-

- Radix Rheum Palmatum, Folium Cassia Acutifolia, Folium Aloe Barbadensis Extract, Radix Aucklandia Lappa, Radix Scutellaria Baicalensis, Rhizoma Alisma Orientalis (Sam.) Juzep

Terus terang aku cakap le..aku bab2 makan ubat2 nak bagi kurus ke apa ke..bab2 sakit perut perut memulas memang aku akan elakkan..lagi2 bab2 kalau air bancuhan..memang meloyakan tekak aku dan lepas tu aku mesti xnak ambik..TAPI!!!! Selepas aku gunakan Inte-cleanse ni buat pertama kali..aku ambik 2 biji aje sekali..nk try test le..mula2 le ni sbb takut kang perut sakit lak..Alhamdulillah..perut sakit biase aje..mcm sakit perut tanda2 nak gi 'melabur' le..lps tu dlm sehari tu aku buang ade le 3-4 kali sehari..xde le tercirit..tapi aku rasa lega le..perut rasa selesa..makan pun x le mcm selalu rasa mcm ade yang x kena ajeeee..lepas aku makan Inte-cleanse ni Alhamdulillah..perut tu cam ringan le..dan ade customer aku ni badan dia naik..lps tu byk jerawat..dia komplen le dia mcm x selesa dgn bdn dia..dia sendiri dtg kat aku nak beli inte-cleanse ni pdhal aku x kenalkan pun produk ni..dia kata kwn dia ckp elok produk ni..kwn dia kenalkan aku..kebetulan dia dok satu taman dgn aku..aku lak jual..
aku ckp..sblum nk mkn ubat2 lain..jamu ape ke benda..makan ini dulu..bagi buang toksik dlm badan dulu..lps tu dlm seminggu aku sms le tanye dia cmne..nk tau dia jwb ape!!! "Best le herda asyik membuang ajeeeeee"..itu tndenyee badan dia seronok..dia selesa..aku seronok dengar dia happy..baru le aku suggest dia produk2 DCL yang lain...lagi2 le sekarang ni kan mcm2 penyakit..kan elok mencegah sebelum kene..


Oleh itu..sempena bulan Ramadhan yang mulia ini..aku nak buat promosi..bagi sesiapa yang nak beli..harganya ialah...

RM48 (20 Kapsul X 500mg = 2 pek)
Percuma POS EKSPRESS!!!!!

Tak Percaya??? Tak Percaya sudahhhhhhhh!!!...
Aku buat promosi sepanjang bulan Ramadhan ni!!!!!

MARI!! MARI!! MARI!!
JAGA KESIHATAN ANDA!!!

UNTUK PROMOSI LAIN..LAYARI..

http://kedai-mama-herda.blogspot.com
http://kedai-mama-herda.blogspot.com
http://kedai-mama-herda.blogspot.com
http://kedai-mama-herda.blogspot.com

Banyak lagi produk2 berkualiti dari DCL!!!
Halal, Bersih...Asyikkk!!!!!



10 comments:

akak_bieza said...

Setuju sgt dengan mama aiman..

usus memang kena cuci..kalau tak cuci nanti boleh dapat byk penyakit..macam longkang..kalau tak cuci mesti sumbat dan busuk kan..

Di CNI pun ada produk yg boleh digunakan untuk membersihkan usus bukan sahaja untuk orang dewasa malah produk untuk kanak-kanak pun ada.

Kalau Mama Aiman nak cuba untuk Aiman boleh bagi dia makan CNI BioPlus yg mengandungi 4 bakteria baik bagi memelihara kesihatan usus terutamanya kanak-kanak.

Salam Usahawanita untuk Mama Aiman
=)

Take care.

*MaMa HeRdA* said...

ye betul kak bieza..ok kak i'll cek to u..Salam Bisnes utk akk gak!!

FaizAmYAirieL said...

kalau aku x peknenn harus aku beliii her..sbb aku ni mmg ade masalah constipation...huhuhh...next year erk..ngeeee

Reena said...

boleh kurus ke...kalau boleh nak try la....

el said...

aku nak torai
ape2 pun nti aku kol /sms ko eh

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
No More Laggin Downloads With NZB Downloads You Can Swiftly Find Movies, Console Games, Music, Software & Download Them @ Maxed Out Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet[/B][/URL]

Anonymous said...

I read this forum since 2 weeks and now i have decided to register to share with you my ideas. [url=http://inglourious-seo.com]:)[/url]

Anonymous said...

Making money on the internet is easy in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat link building[/URL], You are far from alone if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses alternative or not-so-known methods to produce an income online.

Nad Mubari said...

umur 17 boleh makan ni sis?

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島必買 婚禮顧問 婚禮顧問 花蓮民宿 花蓮民宿