~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Sunday, August 2, 2009

>>Talam Tepung Suji<<


Ni laa bile hujung minggu rehat2 kat umah cuti berniaga..rajin terlebih sudah..aku buat le kuih talam tepung suji ni..ingat lagi dulu dok bjar sama2 dgn Kak Za kat Kak Ani Kedai2020.Com kat Puchong..lapis atas tu warna coklat sbnrnye..tp aku guna gula merah lembut..wrnanyee pun lembut leee..siap edit2 gambor haaa..kahkahkah..hasil nyeee memuaskn hati perut suami aku..haha..itu yg penting..ank aku pun suke makan..pun penting gak..nak resepi?? nti aku post yer..korang tatap pic dulu..


6 comments:

Fiza Nordin said...

hahaaa praktis semula ye?ko nak jual bulan ramdhan nnt ke her?aku tahun ni tak amik tapaklah.insyaAllah tahun lepas tp pun aku amik kuih orang je...payohle nak buat sendiri melainkan agar2 & puding jagung jek aku buat sendiri heheheee

MUMMY ILA said...

sedapnyeeeee.....

alyyani said...

kuih ape ni ek? tak pnh makan pun ni. mesti best!

ai said...

mmg cantek je kueh kau ni..kau mmg mantop la!

ayuZack said...

sedapnye talam suji.. faberet aku ni herda.. nyummy2... santek jek tekstur dia her... mesti lembut jek masuk dlm mulut kn...

el said...

xmo anto sni skit ke
sure abis dah...hehehehe