~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Wednesday, September 2, 2009

~Dapat Saguhati yeah..yeah..kira menang le lagi..hehehe~


Yeah..yeah..menang lagi mekasih Yan..aku baru2 ni masuk contest riang ria hari raya..jenuh le mengodek pic2 yg huru hara aku & family..hehehe..kali ni kali ke-3 aku masuk contest blog ni..alhamdulillah..tiga2 dapat hadiah..hehehe..berikut ialah pemenang2..

Tahniah buat pemenang utama iaitu Mama Safiyyah
anda akan menerima sebalang besar kuih batang buruk sabah ala Yanmie


di sini jugak yan dan hubby
ada hadiah sagu hati utk 2 org yg terpilih
mereka ialah..

jeng...jeng...

Huru Hara tak pic aku...hahahaha..atuk dgn cucu same2 kepala sewel..hahaha..tp dlm ni aku xde aku tukang tgkap gambor aje..kalau aku ada..sah2 aku kat depan..hahaha..

Mama Herda

Cik Min pun menang gak..tahniah cik min..
CikMin


6 comments:

iedaLUVsham said...

hehhe!! tahniah!! beshhnyer dapat kueh raya free ;)

IZAN said...

Weii menang lagikkk!! Tahniahh tahniaahhh!!!
wahhh nampak sedap je kuih, takut tak sempat raya dah habess kena bedall! wakakkakaka

Yanmie said...

tahniah yea...kuih btg buruk otw..hihihi

Baby Wify said...

congrats...hehe..suke dier ehh...

el said...

rezeki bln ramadan
heheheh tahniah

FaizAmYAirieL said...

wahh menang lagik..congrates yer..bertambah kuih raye ko..dr sabah lg tu..ekeke..aku bile nak menang ye? kahhhh