~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Monday, October 26, 2009

~"Nak 'Oraaaaa"..Nak 'Oraaaaa"!!!!~



Al-kisah....nape airel aku tarik bantal tu...sbb ade sarung bantal dora..mcmn leh ade sarung bantal dora?? haa ni nak cite..satu mlm yg indah..kami sekeluarga pergilaa JOM HEBOH kat BATU KAWAN baru2 ni..jalan2 le..skali nampak ade org jual toto, sarung bantal, bed sheet..aku pun godek2 le..skali tengok ade bed sheet kartun2..aku ingat nk beli le RM10 aje..spe x nk kan..murah..jadi ade le sarung Ben-10..tengok2 ade Dora gak..aku pun tanye le Aiman nk mana satu..dia kata nak Dora..ms tu airel x nampak..aku kata pompuan je Dora..lelaki ambik Ben-10..dia taknak..nak dora gak..ok xpe laaa aku beli..sampai umah..Inilaa barang pertama yg dikeluarkn oleh Aiman..trus dia pggil adik dia "Adik tengok mama beli Dora!!!"...airel pun "Waaaaaaa ni dik nyeeee"...aik..pulak..nasib tak gado..elok lak Aiman bagi..Airel aku spenjang mlm tu dia usung le bed sheet tu smpi bawa tido..dia suh buka aku ckp buka esok..
Esok pagi, bangun2 aje dia suh buka..aku pun buka le..sarungkn kat katil aiman..punya le dia suka..melompat2..pstu ms aku sarungkn bantal..dia trus ambik bantal tu kehulu hilir..tak kasi sesiapa pun pegang..itu belum lagi..mlm ke-2 tu..Mizi aku tido le dgn bantal tu..esok pagi Airel aku bangun, dia nampak papa dia tido dgn bantal tu..dia dtg trus tarik bantal tu "Eeeeeeeeeeee..ni dik nyeeee ne lehhhhh!!"..Mizi aku terkejut..dia bawa..dia tak kasi org ambik..tak kasi ape2 brg pun atas bantal tu..Aiman aku buli letak towel pun dia marah..letak kaki pun dia tak kasi...aku suh baring dia taknak..dia nk pegang & tengok aje bantal tu..adehhhhh...persoalannye sekarang..kenapa nak????? (hahahahaahah)


Aku jauhkan bantal tu dari dia..dah nangis...hahahah...







Align Center
SAKSIKANLAHHHH...

video


8 comments:

Nur Syafawati said...

weh airel...biar betul ni..bantal dora???whakkakaka..aku ingat rebut ben10 ke..ultramen ke..adehhh...her..aku rase airel nak geng gegirl kot..ko kasi la airel adik gegirl lak..ahakss...

el said...

a'ah betul kata sya
aku suspek airel nak adek ni
adek yg ada pepet..kahhhhh
ape lg her...takan tgk jer..
harus keje kuat2..hikssss

♥ Eda ♥ said...

no comment..biar besen aku yg komen..kahhhhhhh

eLYies said...

hahahhaha..berebut dora ke...kahhhhhhhhh

eLYies said...

hahahhaha..berebut dora ke...kahhhhhhhhh

fazilzura said...

wakakakakaka.. ni pe kes ni .. aduyai cm berebut awek le plak .. wakakak ..

her, anak ko tu nk adik gurl lerrrr

MUMMY ILA said...

hahaha besenku eda..

aku xmo komen panjang.. aku kasi can la airel dating dgn menantu aku 10min. heheeee

FaizAmYAirieL said...

airel nak adik yg ala2 dora tu her..kasikla cecepat..ekekeeke...lawak kdg2 anak2 ni kan?? layan kan je la..ehehee