~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Friday, January 23, 2009

>>Arghhhh...!!!!<<

Huhhhh..hari ni aku sgt2 penat tahap gaban..Gaban pun x penat mcm aku ni..ape x nyeee aku kene siapkan 3 order..1 gift set cupcakes(25biji)..1 set hantaran cupcakes(9biji), 1 biji choc moist..adeh...penat..dh le mlm td aku x ckup tido sbb aku kene bakar kek..hari ni aku kene deco lak..fuhhhhh..esok org nak..lepas tu pagi2 dh kene awal bangun..kemas umah..aku ni memang pantang umah bersepah..bayangkan dlm 1 hari 5-6 kali aku sapu umah dek kerana anak2 aku yg suka buat sepah..mklum laa budak kecik..jerit melalak dekat diorg pun mn diorg fhm..yg dioarg tau..vroooommmm...huh..itu belum lg dgn mainan bersepah..dgn semut yg byk kt umah ni..adehhh..aku x tau mn dtg nyee laa semut ni..pantang ade bnda manis sikit mulaa laa berkerumun..aku beli spray seminggu je abis..anak aku aiman kalau dia nmpk aku pgg spray dia lari lintang pukang sambil jerit "mama, racun..mama racun..tepi adik..tepi semua"..hahahah..adehhhh..dh siap kemas cuci pinggan..aku kuar lak dgn mizi & anak..gi sarapan kt luar..dgn cuaca yg panas..adeh..kat umah aku ni dh bpe lame x ujan..aku naik pening sakit badan..sbb panas sgt..alhamdulillah..dugaan Allah berikan...jadikan aku kuat semangat menahan pening..hehehe..lps tu balik dh tengah hari aku kene kuar balik lak..nk beli bhn kek..ade yg terlupa lak nak beli..adeh...lps tu balik masak laaaakk sbb laki aku ade kt umah kn..then masak..Airel lak x bape sihat hari ni asyik nangis aje..lps tu muntah2..adeh..penat sungguh..ni kek x siap lagi ni..aku nk rehat jap sambil2 membebel dlm blog ni..mn tau ringan sikit beban ni hahah..ish penat tul laaa..jap lagi malam kene mendeco lak..adeh..samapi le pukul 12am tu kang..mau aku terbongkang mlm ni tido..huhu..

2 comments:

ai said...

mak aiiii...!
aku baca ni, aku lak yg rasa semput!!! tenang beb! tenangggg...

~kau ngan aku sama. sanggup bangun pepagi buta nk ngemas umah..siap apa2 yg patut. sampai kengkadang tu kul 9:30pg dah siap masak lunch!! keh keh

Mama Herda said...

fuh..sgt2 penat k.i..aduhhh..