~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Sunday, March 29, 2009

>>Haaa..tengok aje leee..<<


TAG PIC MASA PANTANG

Haaa EDA..ni haaa pic aku..akhirnyee le jumpa..selepas di godok c.d yg ade..ni le pic lepas aku banak kannnn Aiiimaaann..masa pantang..perbezaan yang amat ketara..so kepada SYA..jgn malu yerrr.."aku punya temannnn..teman sepermainan"..tengok le haaa..pipi ko ke bawah aku ke atas hahahaha..untuk memuaskan hati ko EDA aku letak gambor dari dara..sampai kawen sampai aku peknen sampai on d way nak banak..sampai ke sudah..hahahaha..



Time tunang..D*R*...sengih..

Time on d way nak ilang D*R*..hehe..sengih lagi..

Dah ilang D*R*..lagi leee sengih..hehe..

Peknen 3 Bulan..bertambah sengih..

Peknen 5 bulan..hidung kembang mulai mengembang..sengih sikit..

Muka struggle nak banak..korang ingat senang..hehehehe...
TAK mampu nak sengih haaa..



Muka Pantang..
Penuh jerawat..leher berlipat..selulit melekat..huhu..sengih gak leeee..


Pic lepas pantang..still gendut-gendut tali kecapi..buncit perut susah hatiiiiii huwaaaaaaaa...sambil sengih..hehehe..


Dan yang terkini...

Kahhhhhhhhhhh..gambar passport..hahahaha..sebagai bukti..hahahaha..
sengih still TAK ilang nyeee..


Aku nak tag kat sape erkkkk..
Paeh
Kak Kir
Cik Min
Ila

p/s: pic masa pantang airel sume dlm handphone..handphone lak biol..xleh nk upload..terime lee yg ini aje yer edaaa..x le mengerikannnnn lagiii..hehe..

11 comments:

CikMin said...

ayoyoyoyo....sgt susah la ini tag....xpe2..akan cikmin cuba buat ek...nnt dah buat cikmin bgtau ye herda....

LADYILA said...

wahhh..mencabar giler kena tag macam tu..hahha apapun taniah awk dapat gak wat dgn jayanya...

Rafizah Nordin said...

gambo strugle nak banak pun ade...cayalah!
aku mase banakkan mierza laki aku kgkonon nak rekod tp dia segan nak tanye doktor.nak suruh aku gak yg tanye...aku lak lupe sbb mase tuh dah azab nak banak hahaha
udahnye dia masuk,tgk aku sakit nak push tu kamera dok je la dalam jaket
kikikikkkk
terus dia seriau tgk darah & air melimpah ruah
ha baru kau tau bang!

D.O.U.B.L.E...S said...

hai salam perkenalan kembali..

*HeRdA* said...

CikMin>> Ok cik kan ku tunggu hehe..

Ila>> hehe..mmg mcabar ila..sy puas mencari pic2 yg sesuai di tatap hahaa..

K.Za>> tu laaa k.za..dh tgk kita beranak baru nak ngangaaaa mata terbeliak..taunyee nganga "SUKEEE" jeee..hahaha..

♥ Eda ♥ said...

herda.....gambo ko kawin tu enko sungguh jelitaaaa....ko tepek la byk2 gambo kawin ko her....sgt cantik ko ketika itu.... jgn kembang lebih sgt keh!

*HeRdA* said...

Eda>> atas permintaan akan ku tepek..hehehe..

MUMMY ILA said...

hahahaha...nasib aku x terkena tag2 ni...

*HeRdA* said...

ila>>> aku baru tag..siappppppp kooo..hahaha..

el said...

tag yg last tu x thn...hehehehe
tag yg jerawat tu lg x thn...
gelak aje aku..kahhhhhhhhhhhh
tpi at last ko cun beb..cayalahhhh

bila ko nak peknen lg..ko x rindu ke ngan jerawat ngan leher lapis ko tu..kahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

*HeRdA* said...

el>> aku windu nak peknen je..tang jerawat leher lapis x windu hahahaha..