~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Monday, March 30, 2009

>>Melayan karenah "Mak si Dora"..hehe..<<

..atas permintaan Eda yang nak tengok pic kawen aku..











Tahun ni tahun ke-5 perkahwinan aku dgn mizi..Alhamdulillah..lebih gumbira dgn kehadiran 2 kumbang kecik..hehe..Aiman & Airel..so aku ade 3 kumbang..1 kumbang besar..2 kumbang kecik..dan sekuntum bunga tu akuuuu lee..melayan karenah 3 orang hero di rumah memang memeningkan sebab permintaan diorang ni macam2..yang Aiman "maaaa nak kereta lori", yang Airel lak "Maaaa..ka ka ka ka ka"..Yang bapaknyee lak "maaa, mana mama letak buku papa tu??"..adeh sume mama, mama, mama..mklum lee jadi housewife sepenuh masa ni..memang le macam ni..tapi aku seronok..sgt bersyukur di jodohkan dgn suami yang penyayang dan penyabar..doa aku dimakbulkan Allah swt..dulu masa bujang2an..aku slalu doa..dijodohkan le dgn lelaki yg penyayang & penyabar cukup leee..Alhamdulillah..gado2 tu biase lee..sedangkan lidah lagi digeget..eh..salah..tergeget..hehe..dgn anak yang aktif lak tu..banyak bertanya..sume benda nk explore..biase leee budak2 kan..kang senyap lak kang satu hal lak..Mudah2an, aku & family di limpahkan rezeki..dikurniakan lagi permata hati yang comel2..hehe..Aminn..

7 comments:

Nur Syafawati said...

woi!!!!!cantik gile ko mase kawin her!!!ala2 kat obersea gitu!!!ngeh.ngeh..aku suke tang sarung tangan tu..huhuh..dah mcm ratu Elizabeth dah..ngeh.ngeh...
weh..gambo pasport ke yg bawah tu..comey nyer la..mcm cikgu tadika pun ade..kahhhhhhhh

ai said...

wei, musti masa kau kawen tu ramai yg ckp..'beruntung mizi dapat bini cantek'...kan kocok kan??

*HeRdA* said...

Sya>> hehhe..sya sya..mekacihhh..buleh ke aku jadi guru tadika..dont judge a book by its cover sya hahahahahaha...abis anak org aku pekik kang hahaha..

K.Ai>> kahhhhhh k.ai..nanti aku nk jadi model A.J laaaa..hahahahah..

MUMMY ILA said...

sungguh comel.. hehe..x jauh beza dgn skrang..

IRMALIAH MOHD RAMLI said...

wah...mmg kiut miut yer ko dlu.....haha...skrg ok lagi..kiot miot....wakakakaa

fazilzura said...

amboi ko Her..cute and comel nyeeee...dh ada anak 2 ni pun comei lg..betullll...

* wakakak xleh layan arr ko tepek gambo passport

♥ Eda ♥ said...

canteeeeeeeeeeeeeeeknya...gambo awek yg first tu her....ish ish ish...
kahhhhhhhhhhh!~

tenkiyu her kerana tunaikan permintaan ku..pehni aku buat permintaan lag ..hahaha

cantiknya nko..sungguh..mcm aku gak..hehe