~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Monday, March 16, 2009

>>Le Tour De Langkawi (Helang Besarrrrrr)<<

terbang lah burung terbang..hehehe..

Ni dia posisi K.R.U nak kejar burung..hahaha..

nak kene tanduk???..hehehe..






Lepas kitaorg cek-in..mandi2 makan solat sumeeee..kitaorg gi jetti balik nak tengok helang besar ni..aiman & airel sgt teruja le kene tipu dgn helang besar ni..ye ler diorg ingat burung betul..mula2 takut tapi tengok x gerak2 tu baru le tau tipah tertipu..hahaha..kalau betul ade burung besar gabak mcm ni aku pun takut nak dekat..hahaha..tapi aku sgt terkesuma dgn hasil buatan burung ni..mmg real le..besar betul..cmne le org yg buat replika helang ni yer..mata dia lagi besar dr kepala aku ni haaa..sure org tu berpeluh2 buat x cukup makan..masa aku gi tu banyak gak couple yang masih terang inai di jari kaki & tangan bergambor2..honeymoon le katakan..amboi bukan main lagi mesra..dlm ati aku.."ekau tunggu le 2 thn akan dtg..mesti menjerit2 mcm aku ni" hahahaha..xpe le..dulu aku pun mcm tu gak..hehe..alhamdulillah cuaca ok..cuma panas je le..biaselee pulau..





lepas tu kitaorg jalan2 ronda cari jalan untuk perjalanan esok lak..so bila dh malam kitaorg lepak kat Pantai Cenang & makan..ermmm..makan busat utk 1st nite..nak merasa le makan busat sekali sekala..ermm biase leee kalau makan busat ni rasa makanan pun mestile lain dari lain..pewot lak lapar..badan lak penat..anak2 aku lak meragam sebab sgt2 penat..kesian lak..jadi makan pun dlm suasana yg kelam kabut dek kerana anak2 aku yg mcm2 hal lak..layan aje le..


Ikan Siakap Sweet & Sour, Tomyam Seafood, Kailan Ikan Masin, Telur Bungkus

Manggo Ice Blended, Lemonade Pudina Ice Blended

Tireddddd...fuhhh....

4 comments:

MUMMY ILA said...

aku penah makan kat situ..sedappp

MUMMY ILA said...

aku penah makan kat situ..sedappp

E.L.I.Z.A said...

posisi KRU nk kejar burung?
hmmmm..

♥ Eda ♥ said...

aku sker ko dressing mcm ni... cun sehhh