~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Wednesday, March 25, 2009

>>Makan Banyak..perut buncit leeee<<

tengok leee cuace haaaaa..gelap..tp hujung nun cerah ajeeeee...ni pandangan dr tingkap bilik aku..ms on d way balik dari pasar malam..lawa sgt view ni..tp xde kamera lak time tu..balik2 aje aku trus capai kamera..tapi x nmpk penuh lak view nyee sbb selindung umah..

sempat aku merembat bunga kat pasar malam..sgt le chomeyyy..hehe..gile gak sekejap tgk pokok2 ni haaa..tp memikiorkn pulusss..aku hentikan seketika gilooo kuuu..hehe..



ni laaa bile perut dah lapor tahap gaban..aku nasihat le yer..kalau time lapor jgn gi pasar malam..sebab napsuuu setan tu dh membuak2..haaa ini leee hasilnyeeee..makan x abis le lepas tu..tapi nasib ade org cipta peti ais..klu x terbuang leeeee..jadi esoknyeee leh makan lagiii..Alhamdulillah..

3 comments:

Rafizah Nordin said...

adeh yong tau foo...tadi aku melengkau2 atas kapet ngadap tv dok tanye laki aku arini ari ape, pasa malam kat mane.dia diam jek.soklan aku,aku jwb sendirik.sbb aku tanye gitu sbb aku tetibe rase nak makan yong tau foo.tp laki aku buat dek jek sampai keinginan aku tbiar gitu jek.ni aku tgk kat sini lak.adush, sadis tul!

el said...

mkn selagi idup..kahhhhhhhhh

eLYies said...

ala..takat yong tau fu ngan piza..kalo utk aku celah gigi je tu..wakakakkakakkka