~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Wednesday, March 25, 2009

>>Makan malam..rajin tetiba<<



Malam tadi x semena-mena rajin lak tetiba nak masak..actually tengah hari dah masak inkan asam pedas ni..then petang tu aku buat donat lak..tp x dan nak snap pic..dh lesap dh donat aku..hahaha..sambil2 makan tu laki aku cite le.. dia keje tadi dia x mkn lunch..x mnum ptg..sempat makan pagi je nasi goreng..kesian lak..then smlm kami sgt2 keletihan sbb maybe cuaca panas..mizi lak banyak keje kat Plant dia..lepas solat maghrib aku tanye le "Papa, nk makan nasi ke?" dia jawab makan ape je..x lapar x kenyang..lps tu aku ckp le aku msk asam pedas..mizi mmg tak suke asam pedas mklumleee lidah utara ni..the dia ckp le "Mama dah lama x masak lemak cili api"..itu memang favret die..so aku pun bangun le..aku ckp nk masak nasi..then baru teringat ade ketam kat freeze..trus aku buat Ketam masak Lemak cili api..then mizi pun makan le dgn seleranyaaa...Alhamdulillah..tido dlm kekenyangan & keletihan..

6 comments:

Mizz_Ila said...

sedapnye her...

berkocok2 aku melihatnya...

el said...

tuk mizi jek..tuk aku xde ke..hehehehe

eLYies said...

buat aku lapo nak makan..aduiiiiiii

saveme_zero said...

asam pedas tu! i like asam pedas tapi aku fail la buat asam pedas ni sebab dah lama tgal..ekekekek

A.I said...

ayoyoo..manyak lajin la ini kocok lengloi!! sekelip mata boleh masak lemak ketam ooo...saja bikin aku sentap!! manyak sedap la itu lemak ketam..nyum nyum..

Syafa said...

aku suke masak lemak ketammmmmmmmmmmmmmm..asam pedas tu aku kureng skit ..tapi nampak menarik..hehehe..mesti sedap eh ko masak..