~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Friday, March 27, 2009

>>Muka.....<<

Aku yg pakai baju pengawas..hahaha..
Nyonya Mennnneeerrrr..hehe..masa ni kt UiTM ade dinner..tgk le rambut aku yg blonde2 tu..hahaha..sgt mngerikannn..

Muka aku yg x semengaaahhhh..hehe..

**TAG MUKA SPASTIK**
Hahahaha..EDA..EDA..ko mmg betul2 spastik..hahahaha..sebenornyee bak kata komen aku kt ko tu..dulu aku xde handpon kamera..apatah lagi digital camera..yg mampu hanya laa scan aje..hahaha..sbb dulu kamera filem gulung haaa..jd aku gunakan le ciptaan teknologi lain a.k.a Scanner utk scan pic2 aku ni haaa..ini aje le yg ade utk tatapan bg korang gelak..ni pun sbb kebetulan ade dlm file gambo kt dlm p.c aku ni..jadi aku pakai aje le mn yg boleh ditatap..

Selepas itu..aku nk kenakan..
Mek Sara
Zura
K.Aiza
K.Irma
Cukup lee empat..bagi can yg lain tag lak..

10 comments:

el said...

sama jek muke ko ngan skrg...
tpi yg leleh tu tgk nyonya mener...perghhhh giler kentang punya cun seh...hehehehe

A.I said...

CHOMELNYA KAU HER!!!!!

CHOMEL SUNGGUH LA WEIIIII...

♥ Eda ♥ said...

nko dari dulu suker sengih kan her... tapi sengih skang sampai ke telinga..hak hak... patutla ko kawin copek... si mizi tak tahan la tu ko cun bangetttt...

Syafa said...

ko ni mmg murah dgn senyuman..tapi aku suke nengok senyuman lebor ko tu..hehehe..melambang kan diri ko yg ceria!!!!!!!ngeh.ngeh...kecik je ko dulu eh..(ckp org je aku ni)

Mizz_Ila said...

huiyooooooooooooooooooo....
awek cunnnn

*MaMa HeRdA* said...

el>> kahhh time ju le nk bergaya..tang skrg ni..nk kene pakai bengkung lak hahaha

K.ai>> kahhh..mekasih k.i..aku maluuu..ko pggil aku HER hahahahahaha..

Eda>> aku ni kn penyegih..haha..gatal pun yer..haha

Sya>> senyum seindah suriaaa..haha..ko kn twin aku..

*MaMa HeRdA* said...

ila>> nk no pon ke???? hahaha..

Anonymous said...

cayalah...ko her....canteq gilo yer ko dlu....senyum ko tu dr dlu lagi ropernya yer....hahaha aku nk blajor lah dgn ko camner nak senyum...haha

*MaMa HeRdA* said...

K.ir>>meh meh..nas dh bjar dgn aku tu psl dia jd besan aku hahahaha..

Fiza Nordin said...

dlm kelas ko 4 org je pempuan?
ko mmg maintain cun sampai le ni la her...cayalah!