~Jom turun berat badan cara jimat, selamat & mudah!~

Friday, April 17, 2009

>>Alhamdulillah!!! Bersyukurlah!!!<<

View this movie at cultureunplugged.com

Aku dapat video ni dari seorang kenalan baru berbangsa cina..aku mula2 tengok memang tak dapat nk pick up ape2..tapi bila nak sampai end of video..aku dh start sedey..Ya Allah..Aku sgt2 bersyukur dikurniakan rezeki yg selama ini Engkau berikan kepada ku..sebak aku..takyah le aku cite yer..korang tengok le sendiri..sebagai panduan kita bersama..walaumacamana sekalipun dugaan kita hadapi..bersyukurlah..aku doakan semoga korang semua di limpahkan rezeki dan di berkati Allah sentiasa..

4 comments:

Gieyana said...

kesiankn diorang..kita plak mkn selalunya membazir..x habis buangkan jer kn!

FaizAmY said...

hwaa....ciannye budak2 tu...berebut2 lagikk...huhuh...sedey weh aku..tu pasalla aku kalau mkn seboleh tidak aku nak habiskan sbb x nak membazir walaupon makanan laki ku dan airiel..kaahhhh..tu yg bertambah berat bdan tu sbb mengabihkan makanan org..ekekeke..tp sedeynye kan hidup diorg..

nita said...

alahai.. sebaknyerr.. insaf tul nengok..

iera_ayien said...

Ya Allah... smpai dlm tong sampah dia kutip lagi kan... betapa susahnya nk dpt makanan...tp kita kat sini??? sedey aku tgk her...menitik air mata aku... Syukur Alhamdulillah dgn rezeki kita kat sini...